Oldalak

2011. szeptember 10., szombat

Házi készítésű grillkolbász


Olaszországi utam során egy nagy bevásárlóban krill kolbászt kerestem, nagy
nagy meglepetésemre egy fajtát találtam házi készítésűt, de nagyon borsos áron. Akkor megszületett bennem a gondolat, hogy elkészíthetném saját ízvilágom nak megfelelő kolbászt. A hentes ledarálta a húst, és ide haza meg neki álltam az alkotásnak, hiszen másnapra vendégeket hívtam. Mivel szeretem a rozmaringot, kakukkfűvet, sajtot, fokhagymát, így három féle kolbász készült.


Hozzávalók:
3 kg darált hús (2 kg disznó hús, 1 kg szalonna) ezt háromba osztom

1.      Kakukkfűves, fokhagymás grillkolbász
Hozzávalók:
1 kg disznóhús
3 dkg friss apróra vágott kakukkfű
5 gerezd fokhagyma
ízlés szerint só, bors
disznóbél


  2. Rozmaringos grillkolbász
Hozzávalók:
1 kg disznóhús
3 dkg friss apróra vágott rozmaring
ízlés szerint só, bors
disznóbél

 3. Sajtos, fokhagymás grillkolbász

Hozzávalók:
1 kg disznóhús
5 gerezd fokhagyma
20 dkg trapista sajt kockára vágva
10 dkg natúr kocka sajt
ízlés szerint só, bors
disznóbél

Elkészítés:
A hozzávalókat alaposan kézzel összekeverjük, és disznóbélben megtöltjük. Forró olajban sütjük. Isteni lett.