Oldalak

2019. április 11., csütörtök

Fanta torta



Tészta hozzávalói:
  • 10 deka liszt
  • 1/2 cs. sütőpor
  • 2 ek kakaópor
  • 4 tojás
  • 4 ek porcukor
  • 0,7 deci étolaj
Túrókrém hozzávalói:
  • fél kiló túró
  • 25 deka porcukor
  • 10 deka vaj
  • 1 citrom lereszelt héja
Fantás krém:
  • 7 dl szénsavas narancs üdítő
  • 2 cs vaníliás pudingpor
  • 2 ek cukor
 
  1. A piskótához összekeverni a lisztet, sütőport és a kakaóport.
  2. A tojások fehérjéből kemény habot vertem 2 ek porcukorral.
  3. A tojássárgákat a másik 2 ek porcukorral kikevertem, majd beledolgoztam az olajat.
  4. Ezután óvatosan belekevertem a fehérjehabot, utoljára pedig többszörre beleszitáltam a lisztes keveréket.
  5. Sütőpapírral bélelt 26 centis formába símítottam, és 180 fokra előmelegített sütőben alsó-felső lánggal tűpróbáig sütöttem (kb.35 perc). 
  6. A túrókrémhez: vaj és cukor kikeverni,
  7. A Fantakrémet ugyanúgy készítettem, mint a pudinkrémet, csak tej helyett Fanta üdítővel.