Oldalak

2013. szeptember 15., vasárnap

Sajtos csirkemell

A csirke és a pulykamell nagy kedvencem, ezért is választottam ezt a receptet az ebéd vendégeink részére. Evés közbe figyeltem Őket, egy szót sem szóltak, csak ettek, és az ízekre figyeltek, (legalábbis én ezt a csendet ennek tulajdonítom), de az is lehet, hogy gyorsan túl akartak lenni a tányérjukra kirakott adagon? Hm, jó kérdés. 




Hozzávalók: 
  • személyenként fél csirkemell, 
  • kevés liszt,
  •  tojás, 
  • szerecsendió, 
  • reszelt sajt (én pannóniát, és füstölt sajtot használtam, azonos mennyiségben), 
  • só, 
  • bazsalikom, 
  • kevés tejszín





 Elkészítés:
  1. A húst szeletekre vágjuk, kiveregetjük.
  2. Minden szeletet lisztben, felvert ízesített tojásba (bazsalikom, szerecsendió, kevés só), és reszelt sajtba mártunk.
  3.  Húst szeleteket kiolajozott tűzálló tálba tesszük, és meglocsoljuk tejszínnel.
  4. Reszelt sajt kerül a tetejére.
  5. Forró sütőben pirosra sütjük.